joi, 5 noiembrie 2009

What the fuck is going on?

Esti student in primul an in Bucuresti. Totul ti se pare mare, de neinteles, prea agitat, prea aglomerat, derutant pe alocuri..you get the picture. Dar este un loc despre care ai auzit ( slabe sanse sa nu se fi intamplat acest lucru) , sau despre care ori auzi in tren venind spre Bucuresti( pentru ca cineva din compartiment sigur a auzit ) ori in prima zi de stat in Bucuresti. Este inevitabil, locul asta e o legenda vie; un fel de Mecca al distractiei. Sunt atatea povesti spuse despre locul asta incat ar surclasa "1001 de nopti". Eu prima data am auzit de locul asta de la seful lui taica-meu, un om pe la 50 de ani asa, care mi-a spus : "Ai grija acolo...un singur lucru iti spun...stabileste-ti prioritatile pentru ca odata ajuns in locul ala cuvantul de baza pe ordinea de zi este destrabalul". Am zis ok, asa o fi. Apoi, in primele zile de sedere in capitala, am stat la niste rude( sot si sotie). Tipul, un manager din asta aparent destul de rigid si care daca trebuie sa zambeasca face un mare efort, dupa vreo 2-3 pahare de vin a inceput sa imi explice cam ce facea el prin facultate si cam ce reprezinta, prin prisma experientelor traite de el la fata locului, destinatia mea. Si a venit si ziua in care a trebuit sa ma mut in , ceea ce credeam deja ca e ,taramul fagaduintei. Daca nu v-ati dat seama inca despre ce loc e vorba, am sa spun acum.. Campusul studentesc Regie. Daaa..numai ca legendele au putin tendinta sa denatureze adevarul. Unele chestii, din cate se povestesc, sunt adevarate. Altele, total pe langa, fara contact cu realitatea. Ooo daaaa. Probabil ati auzit si voi ca daca ai prin camera niste salam si niste paine deja ai vreo 2-3 cliente la "food for sex". Eh imi permit sa zic ca acest mit e "busted". Si multe altele. Oricum nu asta e problema. Nu aici vroiam sa ajung.
Sa zicem ca primul an a fost ok. Au fost chefuri, a fost destrabal, s-au intamplat destul de multe. Dupa aia m-am mutat. Si din acest moment, al inceperii anului doi si pana in prezent ( tot in camin stau ) , centralizand experientele traite prin caminele prin care am stat, imi pun intrebarea prezenta si in titlu. Ce dracu se intampla? Unde se va ajunge in caminele astea? Esenta problemei e insasi premiza ei. Anumiti oameni nu inteleg ca locul pe care l-au ales ca si resedinta este un camin studentesc! Repet, un camin studentesc! Nu domne, s-au umplut caminele de tot felul de terminati care nu suporta galagia , ca ei au nevoie sa odihna, relaxare si mai stiu eu ce...Du-te dracu la munte sau i-ati un apartament in chirie daca vrei muzica. Ma si la inceput aveau macar bunul simt sa iasa personal si sa iti explice problema si sa te roage frumos daca poti sa dai muzica mai incet. Era, pana la urma, o solutie care te indupleca cat de cat. Dar nu..acum suna direct politia. Si daca la inceput incidentele de genul asta se intamplau in cazul unui chef, acum daca stai pe hol si razi mai tare. Hop, portarul, administratorul sau chiar politia. Nu ii mai suport pe oamenii de genul asta. Din aceeasi categorie de turnatori infecti, fac parte si cei pe care eu personal , ii consider niste ratati, terminati, imbecili s.a. Sunt aceia care nu au dupa ce bea apa, dar de dragul amorului se casatoresc, fac si un copil, si normal fiind morti de foame se muta in camin. Si dupa aia ii deranjeaza muzica, ca doarme copilul. Ar trebui sa fie asta problema mea? Camin de studenti, dupa cum spuneam, nu de familisti. Bai la faza asta eu am ramas masca. L-am prins pe unu zilele trecute ,care ne turnase cu cateva seri in urma, si l-am intrebat frumos care e problema lui...a atunci cand el a sunat jos la poarta si a venit ala si a facut mare scandal stateam si jucam carti frate. L-am intrebat daca il deranjeaza cumva ca nu l-am chemat si pe el sa se distreze cu noi. La care raspunsul lui a fost , citez :" eu nu vreau sa iau parte la distractia voastra, eu ma distrez in felul meu, citind". Pai atunci du-te la mata acasa si citeste si lasa-ne dracu sa ne traim viata de stundenti! Si inca o intrebare de final , sub forma mai mult de vot : "nu merita astia omorati ca pe caini?"

P.S. Pentru cine nu ma cunoaste.. si eu am lucrat ( 1 an chiar ) timp in care am stat in camin, si eu am avut sesiune ( integralist 3 ani de facultate ) si pe mine m-a durut capul si alte chestii de genul. Si niciodata nu am iesit peste astia care faceau haos pe holurile caminului. Ca asta e. M-am adaptat, am bagat capul in perna si am trecut mai departe. Asa ca nu exista niciun fel de scuze pentru cacatii care vor liniste in caminele stundentesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu