luni, 2 noiembrie 2009

Din ciclul "Pumnii mei minte nu are"

Sau citand din Voltaire " la dusmanii mei li-i greu ca ei n-are valoarea mea". Bai baiatule, ma ia cu lesin. Eu unu nu mai suport. Nu mai suport :
- lipsa de acord intre subiect si predicat din ciclul deja cunoscut "Trece lebedele in zare, eu ma uit, ele dispare" pe care il aud din ce in ce mai des. Propun pe aceasta cale sa se creeze de catre companiile de telefonie mobila un mesaj predefinit pe care sa-l folosesti de Valentine's Day si care sa sune asa : "Esti frumoasa ca o stele, tu mi-ai rupt inima in doi, sufletele mele bate, numai pentru tu si noi"!
- ziarul "Libertatea"
- articolele despre starlete pe care le-am facut adevarate v.i.p-uri autohtone; "simona senzual s-a inarmat", "Eva Kent isi banuieste sotul de infidelitate", "Alina Plugaru detronata", pe nu stiu mai care o mananca in cur si nu poate sa se scarpine si are nevoie de ajutor...wow...doar acum ai incredibila sansa sa iei o cina romantica cu Alina Plugaru!
- emisiuni cu , despre sau in care apar manelari. Ok..am inteles...exista..asta este...si noi am ascultat/mai ascultam manele din cand in cand...nu asta e problema....dar sa permiti sa se dea pe post o emisiune moderata de unu gen Dan Bursuc, care are mai putine clase ca trenu?!
- filme cu si despre tigani. Frate...suntem ipocriti...jur...asa le oferim in scarba doua locuri la facultate( ca cica sa aiba si ei neste drepturi) sau nu li se permite sa se angajeze( ca sunt rromi ) sau mai stiu eu ce...dar facem filme despre ei....telenovele chiar...
- Monica Columbeanu - cea mai mare retardata fiinta posibila prinsa la televizor....si-a pus geanta in cap si a crezut ca e caciula...intreabata unde a facut sex ultima data a raspuns senin : "in cur"...si si-a facut si asta emisiune.
- EBA - as da copy paste la ce am scris mai sus dar succesurile recente ale domnisoarei europarlamentar ma impiedica. Si apropo de asta...pe noi ne reprezinta o inculta, un nebun, si unul care are cate putin din amandoua in Parlamentul European.
- stiri cu si despre Gigi Becali - pe bune acum..eu inteleg ca omul face spectacol..dar gata!ajunge!auzi si tu la el...ca vezi domne' l-au inscris astia la cuvant in Parlamentul European de cand a inceput sa vina cu Maybach-ul pe acolo...ai de plm....
- noile "talente" autohtone in materie de corzi vocale - si aici enumar Babi Minune, Fernando de la Caransebes, Roxy Manelista, Marian Valorosu', Florin Maimuta...ai de plm 2...
Si asa ca de final postez versurile unei melodii apartinand mai sus citatului Florin Maimuta si care de numeste "Pumnii mei minte nu are"- recomand videoclipul postat de Youtube la link-ul asta http://www.youtube.com/watch?v=ymWufIDc1Ec&feature=related

Pumnii mei minte nu are,sparge tot ce-i sta in cale
Pumnii mei minte nu are,sparge tot ce-i sta in cale
Sunt jmekerul cel mai tare,bodyguard la firma mare
Mi se spune Pentium 4,dar mi s-a ars integratul
Daca mi-ai calcat pantoful,iti sparg fata iti rup botul
Nu te pune cu nebunul ,ca rup in tine plamanul

Refren
da,da...da,da...pumnii mei minte nu are
da,da...da,da...sparge tot ce-i sta in cale

Am si eu o pasiune,sa bat cat mai multa lume
Minte multa nu se cere,prost sa fii sa ai putere
Ca salariul eu mi-l iau ,pentru pumnii care-i dau
Bodyguard ca mine nu-i ,aplic legea pumnului

Refren(idem primul)

Stau la usa ca bulldog-ul,si-astept sa greseasca prostul
Fac doi pasi si-o saritura,si i-am rupt dintii din gura
Pe toti fraierii ii dau gata ,ca am palma cat lopata
Cand da cu pumnul baiatul,zici ca trece acceleratul

Refren 2:
da,da...da,da...pumnii mei minte nu are
da,da...da,da...sparge tot ce-i sta in cale
da,da..da,da...capete si maxilare
da,da...da,da...ca sunt sef in martïale
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu